FANDOM

Aguona
176149main F-Black-planet-artist-516
Aguona
Orbitos charakteristikos
Tipas

?

Vid. atstumas nuo Saulės

?

Apskriejimo periodas

?

Fizinės charakteristikos
Pusiaujo skersmuo

?

Masė

?

Gravitacinė jėga

?

Apsisukimo apie ašį periodas

?

Palydovų skaičius

Neturi

Atmosferos charakteristikos
Atmosferos slėgis

?

Paviršiaus temperatūra, K

2048° K (arba 2321° C) apšviestoje pusėje

Aguona, arba dar kartais vadinama karštuoju Jupiteriu, bei "sudegusiu šašlyku", yra antroji planeta Duo saulės sistemoje. Pavadinimą planeta gavo dėl savo sąlyginai mažo dydžio, bei itin juodos paviršiaus ir atmosferos spalvos. Palydovų Aguona neturi.

Astronomija Redaguoti

Aguona išties yra viena iš įdomiausių ir neįtikimiausių planetų kurią kada teko tyrinėti žmonėms. Ją sudaro apie 76% dujų ir tik 24% kieto kūno, bet jos visas paviršius, bei dujos planetoje yra beveik visiškai juodos spalvos.

To dėka planeta sugeria praktiškai visus Duo ir Unus saulių spindulius ir atspindi tik labai mažą dalį. Tai sukėlė problemų tyrinėjant planetą, nes ją pastebėti plika akimi praktiškai neįmanoma. Temperatūra planetos paviršiuje spėjama, kad yra didesnė nei 2048 laipsnių Kelvino (2321 laipsnių Celcijaus). Tai net daugiau kaip trigubai karščiau nei Veneros, karščiausios Sol sistemos planetos, paviršiuje!

Aguona yra ketvirta pagal karštumą ir trečia pagal juodumą kada žmonių atrasta planeta.

Titanai Redaguoti

Yra spekuliacijų, kad Aguonoje, kaip ir Pasaulyje ir Žalty, pabuvojo Titanai, kurie gali būti kažkaip buvo susiję su planetos spalvos, bei kartu jos karštumo, priežastimi. Dėja aiškesni tyrimai turintys paneigti ar patvirinti šią spekuliaciją niekad nebuvo pradėti dėl įsižiebusio Didžiojo karo, o jam baigus tyrimai buvo neribotai atidėti Astronomų gildijos.

Saulės sistema
Krosnis Aguona Pasaulis Žaltys Giltinė Žemyna Perkūnas Lietūnė