FANDOM

Grr-Duh
Grr-Duh
Grr-Duh sala su pažymėtom vandenynų ribom
Pagrindiniai duomenys
Tipas Sala
Planeta Pasaulis
Žemynas -
Vandenynas Arkadijos, Pietinis, Vandenynas 2
Gyventojai  ?

Tai atšiauri sala netoli pietinio Pasaulio poliarinio rato. Didžioji dalis salos paviršiaus tėra įvairios apsnigtos tundros, pietuose šaltesnės ir panašesnės į Žemiškasias arktines dykumas, o šiaurėje, ypač virš kartųjų zonų, netgi įmanoma rasti augmenyjos panašios į medžių ir krūmų mišinį.

Salos geologija ir klimatas Redaguoti

Pati sala gan seismiškai aktyvi, vakarinėje dalyje dažnai vykstą įvairūs žemės drebėjimai, vidury salos netrūksta įvairių ugnikalnių, karštųjų taškų ir geizerių, o rytuose kyla nauja kalnų grandinė.

Salos vidurys turbūt viena iš įdomesnių salos dalių – dėka šilumos sklindančios nuo aktyvių ugnikalnių, versmių ir kitokių karštų sriubų iš planetos gelmių aplinkui tas vietas aplinkos temperatūra daug aukštesnė, nei jinai yra toliau nuo šių taškų. Tai turbūt paaiškina kodėl tose vietovėse netrūksta Velniūkščių.

Salos įdomybės Redaguoti

Antras įdomus salos taškas yra spėjamas Titanų paliktas „šiltnamis“ – kažkokia vieta kur jie spėjama tyrinėjo įvairias gyvybes formas, bei išbandinėjo ekologinius eksperimentus.

Dėja žmonėm dar nepavyko patekti vidun ir išsiaiškinti kas iš tiesų ten yra ir kas ten vyksta. Iš išorės įmanoma pamatyti tik tiek, kad ten temperatūra daug aukštenė nei aplinkos ir gali siekti apie 14 laipsnių Celcijaus. Tikslus šio pastato, Lietuvių vadinamu „bobutės šiltnamiu“, veikimo principas, bei paskirtis nežinoma. Tai tyrinėja grupelė Žmonių nuotykių ieškotojų vedamų kapitonės Gerdos.

Salos gyventojai Redaguoti

Žmonės saloje yra įsikūre dviejuose taškuose: vienas iš jų yra salos rytuose , šiaurinėje pakrantėje, su apytiksliai 15000 gyventojų, bei antrasis, mažas outpostas, salos viduryje esančių ugnikalnių grandinės pietvakariuose, su apytiksliai 1000 gyventojų.

Velniūkščių populiacija saloje nežinoma, bet manoma, kad jų čia yra apie 60 tūkstančių. Nors politinė situacija tarp žmonių ir Velniūkščių tikrai nėra švelni, bet didesnių karinių konfliktų jau nevyksta apie 80(?) metų po žymiosios taikos sutarties pasirašytos 2809(?) metais. Mažesni konfliktai įvyksta tik kartas nuo karto.

Salos kūrybos procesas Redaguoti

  • Patys pradiniai salos kontūrai
  • Salos kalnų ir įdubų užrašai
  • Salos kalnai, įdubos ir ugnikalniai
  • Salos klimatų zonų užrašai
  • Salos klimato zonos
  • Salos įdomesnių objektų užrašai
  • Salos kontūrų ir salų patobulinimai
  • Naujesnioji salos versija su klimato zonomis ir užrašais
  • Salos formų atnaujinimo užrašai
  • Salos krantų, kalnų ir panašiai atnaujinimas

Grr-duh buvo pradėta kurti kaip vieniša ir atšiauri sala netoli pietinio planetos polio. Panaši į Žemės Islandiją sala turėjo būti šalčio iš atšiaurumo įsikūnijimas.