FANDOM

Kur lietus lyja
Kur Lietus Lyja
Kur lietus lyja
Pagrindiniai duomenys
Tipas Sala
Planeta Pasaulis
Žemynas -
Vandenynas Vandenynas 1
Gyventojai  ?

Kur Lietus lyja yra viena iš salų Pasaulio planetoje esanti šiaurinėje Vandenyno 1 dalyje. Tai buvo viena iš pirmųjų Žmonių apgyvendintų vietovių planetos paviršiuje. Pati sala nors ir nėra pilnai geologiškai stabili buvo pasirinkta kaip pradinis taškas dėl vieno paprasto dalyko - didžioji dalis Velniūkščių populiacijos buvo išdėstyta kituose Pasaulio kraštuose, o tuo metu niekas nenorėjo su jais pernelyg daug bendrauti.

Salos klimatas ir geologija Redaguoti

Klimatas saloje - vidutinis jūrinis, panašus į Didžiają Britaniją Žemėje. O geologinė situacija labiau primena Japonijos salas: gan dažni žemės drebėjimai (t.y. didelis seisminis aktyvumas), sala išraizgyta įvairiausių kalvų, kalnų ir stačių šlaitų, bei kupina įvairiausių nežemiškų geologinių darinių.

Savo geologinių išskirtinumų dėka sala pritraukė Tyrinėtojų ir Geologų gildijų dėmesį. Saloje ne už ilgo po planetos kolonizacijos pradžios buvo pastatyta antra pagal svarbumą Geologų gildijos bazė, Kvarcas. Atitinkamai, Kur Lietus lyja yra šeštoji pagal svarbumą Tyrinėtojų gildijos sąraše, po Mirusiųjų jūros.

Salos kūrimo procesas Redaguoti

  • Kur lietus lyja v1 (pirmoji dalis)
  • Kur lietus lyja v1 (antroji dalis)
  • Kur lietus lyja v1,5 (antroji dalis)
  • Įvairūs seni užrašai apie Kur lietus lyja
  • Kur lietus lyja v2
  • Kur lietus lyja v2,5
  • Kur lietus lyja v3
  • Kur lietus lyja v3,5
  • Kur lietus lyja v4
  • Salos formų atnaujinimo užrašai
  • Atnaujinta sala (naujausia versija)

Ši sala buvo pati pirmoji sala kurią sugalvojau kurdamas Pasaulį. Pradžioje tai buvo taiki, graži, panaši į Lietuvą ir pan. sala, bet kadangi tai neskambėjo itin įdomiai nusprendžiau ją paversti kiek įdomesne skaitytojui.

Senąjį Kur Lietus Lyja aprašymą iš "Pasaulio" užrašų sąsiuvinio, bei salos krantų ir objektų kitimo istoriją galite pamatyti dešinėje.