FANDOM

Marmuro salos

Iš viršaus į apačią: Koralas, Travertinas, Granitas ir Marmuras

<...>Devintoje vietoje yra žymioji Marmuro sala. Seniausia iš Marmuro salų grandinės ir pati didžiausia sala stovi apačioje Granito salos, Arkadijos vandenyne. Saloje netrūksta įvairiausių gyvybės rūšių, o ir tos pasižymi itin dideliu aršumu. Kadaise ten buvo įsikūrę ištisi žmonių miestai, bet dabar ten tik stovi augalais apaugę griuvėsiai.

Jei kas esate skaitę Harry Harrison knygą “Mirties planeta”, arba John Wyndham “Trifidų dienos” žinot apie ką aš šneku.<...>

–"Trumpas gidas po Pasaulį Stotiečiam", Gedvyla Rūta

Marmuro salomis buvo pavadintas salynas Arkadijos vandenyno pietinėje dalyje. Grupę sudaro keturios didesnės salos, kurių, tvarka nuo didžiausios ir geologiškai "seniausios" iki "jauniausios" yra tokia:

Salų geologija Redaguoti

Marmuro salos yra išsidėsčiusios virš vieno iš karščio taškų Pasaulyje, panašiai kaip Havajų salos žemėje. Marmuras čia seniausia ir geologiškai ramiausia sala, Granitas "audringesnis", o pačios aktyviausios yra Smiltainis ir Travertinas.

Salų išvaizdaRedaguoti

Tokius pavadinimus salos yra gavusios dėl savo išorinės išvaizdos ypatumų. Marmuras pasižymi balto smėlio pakrantėmis, bei Marmuro kalnais su akinančiai baltom sniego viršūnėmis.

Granitas, tuo metu, yra daug atšiauriau atrodantis – juodų ir pilkų atspalvių uolingi krantai, statūs šlaitai, pavojingos akmeninės prarajos ir retai nurimstantys geizeriai, bei šiltosios versmės iš planetos gilumų.

Gyvybė salose Redaguoti

Marmuras

Marmuro sala

Nepaisant to, kad Granitas atrodo atšiauresnis, jis vistiek yra tinkamesnis gyvenimui, nei Marmuras. Taip atsitiko dėl to, jog Marmure yra paplitusios įvairios Žmonėms pavojingos augmenijos ir gyvūnijos rūšys.

Dėl šios priežasties Žmonės yra apsigyvenę tiktais Granite, o į Marmurą stengiasi nekišti nosies be reikalo. Granite žmonių populiacija siekia apie 21 tūkst. gyventojų išsibarsčiusių po visą salą. Didžiausioje iš jų, Titnage gyvena apie 72% visų salos gyventojų, tai yra apie 15 tūkst. vietinių.

Velniūkščių Granite nėra itin daug, praktiškai visus juos iš salos išstūmė Žmonės per Didįjį karą, taigi Velniūkščiai užima ne tokias patogias vietoves Travertine ir Marmure.