FANDOM

Stub Nebaigtas straipsnis

Tu irgi gali padėti praplėsti šį straipsnį.

Rožė (miestas)
Rožė (miestas)
Rožės miesto teritorija
Pagrindiniai duomenys
Tipas Miestas
Planeta Pasaulis
Žemynas Ceri
Vandenynas -
Gyventojai Žmonės (48%), Velniai (49%), Orkai (~3%)

Plačiau apie gyvenvietes Pasaulio saulės sistemoje skaitykite čia.

Rožės miestas yra vienas iš mišrių rasių miestų Pasaulyje, Ceri žemyno rytiniame krante prie Rožės jūros.

Klimatas Redaguoti

Klimatas Rožėje dažniausiai pasižymi drėgno subtropinio (Köppen klimato klasifikacijoje Cfa) savybėmis - dažniausiai švelniomis žiemomis ir karštomis, drėgnomis vasaromis.

Viduržemį vidutinė rytinė temperatūra įprastai svyruoja apie 8 °C, dienos metu pakyla iki vidutiniškai 20 °C. Vidurvasarį žemiausia vidutinė išlieka apie 25°C, o vidutinė aukščiausia 33°C. Žemiausia kada užfiksuota temperatūra Rožėje buvo -12°C [X metais], o aukščiausia 42°C [Y metais].

Vidutinis metinis kritulių kiekis siekia 1,830 mm; vasaros mėnesiai būna patys drėgniausi, o rudens vidurio sausiausi. Kritulius žiemą dažniausiai palydi ir praeinantis šaltasis frontas, bet šalčio banga dažniausiai nebūna pakankamai didelė sniego pūgom susidaryti. Sniego krytis Rožėje vyksta tik retomis progomis ir mažais kiekiais, paskutinio snygio metu prisnigo vidutiniškai nuo 2,5 iki 5,1 cm sniego. Taigi dėl bendrai šilto klimato bei šiltų oros srovių ateinančių nuo Svarstyklių žiemos sezonu tik lyja.