FANDOM

Stub Nebaigtas straipsnis

Tu irgi gali padėti praplėsti šį straipsnį.

<...>Velniūkščiai, arba kartais Žmonių tiesiog Velniais vadinamų, humanoidų rasė įdomesni savo išore. Įdomesni, nes išore jie panašūs į Žmonių tautosakoje apsakomus demonus ir sukubusus. Tiesa, tik išore, kadangi tariamų sukubusų ir demonų savybių jie visai neturi. Iš kur toks keistas sutapimas jų išorėje su Žmonių mitologija - neaišku nė vienai iš rasių. Savo psichologija ir mokslu jie išties labai panašūs į Žmones, skirtumų ten milžiniškų nėra<...>.

–"Pasaulio istoriologinio konteksto apžvalga", Lukavojus Mantvydas

<...>Velniūkščiai - humanoidų rasė, kilusi iš Vulkano planetos. Nuo žmonių velniūkčiai skiriasi savo išore - rausvos odos, smailėjančiomis ausimis bei katiniškomis akimis. Taip pat dažnai turi ragus ar / ir uodegą, o žaizdos gyja vidutiniškai tris - keturis kartus greičiau nei žmonių.

Taip pat verta paminėti, kad dėl gana sudėtingų gyvenimo sąlygų Vulkane, velniūkščiai išsivystė greitesni ir vikresni už žmones. Nors ypatinga fizine jėga ir nepasižymi, tai atperka greita reakcija, aštri rega bei klausa, dėl ko itin sudėtinga prie jų prisėlinti nepastebėtam, taip pat, nuo senovės buvę medžiotojais, jie išmoko patys visai negirdimai sėlinti. Taip pat tie rasės atstovai, kurie turi uodegą, gali ją naudoti kaip penktąją galūnę. Uodega, kaip ir ragai, velniūkčiams buvo itin reikalingi, kai jie daug laiko praleisdavo medžiuose slėpdamiesi nuo ant žemės tykančių plėšrūnų. Kol uodegą galėdavo panaudoti stabilesniam įsitvirtinimui medyje ar prisilaikymui už šakų karstantis, ragai itin pravertė kovojant. Tačiau kuriantis bendruomenėms, pradėjus sėsliai gyventi ir kurti įtvirtintas gyvenvietes ant žemės, tiek uodegos, tiek ragų reikšmė mažėjo, vis dažniau jaunikliai apskritai jų neturėdavo. Šiuo metu ragai gerokai trumpesni, nei kažkada būdavo, o uodegos raumenys gerokai susilpnėję, nors vis dar ji gali būti naudoja pagriebti nesunkius daiktus ir panašiai.

Į Jinsei palnetą veliūkščiai atsikėlė kiek mažiau nei prieš du amžius ir šiuo matu jie sudaro apie puse pasaulio gyventojų. Šiai dienai visame Jinsei yra vienintelis, Rožės, miestas, kur šios rasės atstovai gali taikiai gyventi su žmonėmis. Už Rožės ribų abi rasės turi gana aiškiai apibrėžtas teritorijas, kur priešingos rasės atstovui geriau nekišti nosies, nes blogiausiu atveju tai gali baigti ir kruvinu susirėmimu<...>.

–Nežinomas šaltinis, Ju

"Pasaulio" gyventojai
Žmonės Velniūkščiai Titanai Orkai Pasaulio planetos Gamta